شرایط گارانتی

شـرایط ضـمانت نـامه:

  1. ارائه خدمات فقط با ارایه اصل کارت گارانتی برای تعمیر و تعویض قطعات می باشد و شامل تعویض دستگاه نیست.
  2. هزینه ارسال قطعات به تعمیرگاه های مجاز بر عهده مشتری می باشد.
  3. قطعات تعویض شده (مستعمل) متعلق به مرکز خدمات بوده و عودت نخواهد شد.
  4. دستمزد و بهای قطعات تعویض شده در مدت ضمانت دریافت نخواهد شد و پس از اتمام دوره ضمانت، هزینه خدمات طبق تعرفه از مشتری دریافت خواهد شد.
  5. بدلیل محدودیت های وارداتی و سایر شرایط غیر قابل پیش بینی ممکن است زمان تعمیر دستگاه ها طولانی باشد.
  6. هزینه ی مربوط به نصب دستگاه بر عهده ی مشتری می باشد.

نکته مهم: عمده ی دستگاه های شرکت صرفا برای مصارف خانگی طراحی شده درصورت استفاده تجاری، توسط کارشناسان شرکت قابل تشخیص بوده و دستگاه از شمول ضمانت خارج خواهد شد.

 

شـرایط ابطال ضـمانت:

  1. اتـمام گارانتـی و خدمات پس از فروش 18 ماه پس از تاریخ درج شده در کارت گارانتی توسط فروشگاه می باشد.
  2. عدم تطابق نام کالا و شماره سریال مندرج در کارت گارانتی با اطلاعات روی دستگاه و تغییر و یا مخدوش شدن آنها دستگاه را از شمول گارانتی خارج خواهد کرد.
  3. خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی ، فرو رفتگی و شکستگی و نیز کسری لوازم ، مشمول خدمات نخواهد بود، لذا هنگام تحویل کالا دقت لازم را مبذول فرمائید.
  4. خط خوردگی و دستکاری کارت گارانتی و تغییر مندرجات کارت و یا عدم تکمیل نمودن توسط فروشنده (نداشتن مهر یا امضای فروشنده) کارت گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می نماید.
  5. هرگونه صدمه ناشی از حوادث طبیعی ، سهل انگاری و استفاده غیر اصولی از دستگاه بواسطه عدم رعایت نکات دفترچه راهنما و حمل و نقل نامناسب، شکستگی دستگاه یا قطعات، سقوط و ضربه، نواسانات برق، دستکاری، استفاده تجاری از دستگاه، نصب و تعمیر توسط افرادی غیر از تعمیر کاران مجاز بیسمارک سرویس، از شمول خدمات خارج است.

 

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
Close
Compare