شـرایط کارت طلایی:

ارائه اصل  (کارت گارانتی) به همراه مهر و تاریخ جهت برخورداری از خدمات الزامی است.

کالاها درقبال استفاده ناصحیح، آسیب فیزیکی، شکستگی و تعمیر توسط افراد بغیر از نمایندگان خدمات، شامل گارانتی کارت طلایی نمی باشد.

هزینه های ارسال قطعات و حمل و نقل کالای تعویض شده برعهده مشتری می باشد.

در صورت عدم امکان تعمیر، کالا تعویض می گردد.

نکته مهم: تعویض کالا با کارت طلایی فقط یکبار به هر محصول تعلق می گیرد.

شـرایط ضـمانت نـامه:

ارائه خدمات فقط با ارایه اصل کارت گارانتی برای تعمیر و تعویض قطعات می باشد و شامل تعویض دستگاه نیست.

هزینه ارسال قطعات به تعمیرگاه های مجاز بر عهده مشتری می باشد.

قطعات تعویض شده (مستعمل) متعلق به مرکز خدمات بوده و عودت نخواهد شد.

دستمزد و بهای قطعات تعویض شده در مدت ضمانت دریافت نخواهد شد و پس از اتمام دوره ضمانت، هزینه خدمات طبق تعرفه از مشتری دریافت خواهد شد.

بدلیل محدودیت های وارداتی و سایر شرایط غیر قابل پیش بینی ممکن است زمان تعمیر دستگاه ها طولانی باشد.

هزینه ی مربوط به نصب دستگاه بر عهده ی مشتری می باشد.

نکته مهم: عمده ی دستگاه های شرکت صرفا برای مصارف خانگی طراحی شده درصورت استفاده تجاری، توسط کارشناسان شرکت قابل تشخیص بوده و دستگاه از شمول ضمانت خارج خواهد شد.

شـرایط ابطال ضـمانت:

اتـمام گارانتـی و خدمات پس از فروش 24 ماه پس از تاریخ درج شده در کارت گارانتی توسط فروشگاه می باشد.

عدم تطابق نام کالا و شماره سریال مندرج در کارت گارانتی با اطلاعات روی دستگاه و تغییر و یا مخدوش شدن آنها دستگاه را از شمول گارانتی خارج خواهد کرد.

خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی ، فرو رفتگی و شکستگی و نیز کسری لوازم ، مشمول خدمات نخواهد بود، لذا هنگام تحویل کالا دقت لازم را مبذول فرمائید.

خط خوردگی و دستکاری کارت گارانتی و تغییر مندرجات کارت و یا عدم تکمیل نمودن توسط فروشنده (نداشتن مهر یا امضای فروشنده) کارت گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می نماید.

هرگونه صدمه ناشی از حوادث طبیعی ، سهل انگاری و استفاده غیر اصولی از دستگاه بواسطه عدم رعایت نکات دفترچه راهنما و حمل و نقل نامناسب، شکستگی دستگاه یا قطعات، سقوط و ضربه، نواسانات برق، دستکاری، استفاده تجاری از دستگاه، نصب و تعمیر توسط افرادی غیر از تعمیر کاران مجاز بیسمارک سرویس، از شمول خدمات خارج است.

تماس با بیسمارک سرویس: 07635274304 – 09026666710 آدرس مرکز خدمات پس از فروش: قشم . درگهان . مجتمع پرشین گلف یک . طبقه اول . پلاک 256

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه