شـرایط کارت طلایی

خدمات پس از فروش

شـرایط کارت طلایی:

  1. ارائه اصل برچسب (کارت طلایی تعویض) جهت برخورداری از خدمات الزامی است.
  2. کالاها درقبال استفاده ناصحیح، آسیب فیزیکی، شکستگی و تعمیر توسط افراد بغیر از نمایندگان خدمات، شامل گارانتی کارت طلایی نمی باشد.
  3. هزینه های ارسال قطعات و حمل و نقل کالای تعویض شده برعهده مشتری می باشد.
  4. در صورت عدم امکان تعمیر، کالا تعویض می گردد.

نکته مهم: تعویض کالا با کارت طلایی فقط یکبار به هر محصول تعلق می گیرد

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
Close
Compare